Deklaracja dostępności
Cennik reklam w magazynie
CENNIK REKLAM W MAGAZYNIE KULTURALNYM KDK KOZIENICKIEGO DOMU KULTURY im. Bogusława Klimczuka (obowiązuje od dnia 15.02.2016r.)
Magazyn kulturalny pod nazwą KDK ukazuje się od stycznia 2012r. ostatniego dnia każdego miesiąca i jest dokumentacją działań kulturalnych realizowanych przez Kozienicki Dom Kultury. Miesięczny nakład magazynu wynosi 1000 egzemplarzy. Dostępny jest on w Centrum Kulturalno-Artystycznym w Kozienicach oraz w 22 placówkach i instytucjach na terenie miasta Kozienice. Kozienicki Dom Kultury im. B. Klimczuka wprowadził możliwość wykupienia usługi zamieszczania insertu w magazynie (materiału reklamowego w formie ulotki bądź broszury). Ilość dostarczonego insertu musi być większa od nakładu gazety o 2%. Minimalny format - A6 (105 mm x 148 mm), max A4 (wkładka nie może być większa niż format magazynu). Gramatura max 180 g/m2 (pojedyncza ulotka) i 160 g/m2 (broszura max do 6 stron).
Kontakt w sprawie reklamy w magazynie: 48 611 07 50, dom.kultury@dkkozienice.pl
1.Pojedyncza ulotka A60,10 gr. za sztukę
2.Pojedyncza ulotka A50,25 gr. za sztukę
3.Pojedyncza ulotka A40,50 gr. za sztukę
4.Broszura A61 zł za sztukę
5.Broszura A51,50 zł za sztukę
6.Broszura A42 zł za sztukę
Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
Ogólne zasady zamieszczania insertów w Magazynie Kulturalnym Kozienickiego Domu Kultury. § 1
  1. Insertowanie dokonywane jest na podstawie pisemnego zamówienia, zawierającego następujące informacje: - ilość dostarczonych insertów, format, rodzaj (pojedyncza kartka, broszura), nazwa, - tytuł i rodzaj wydania, do którego ma być dołączona wkładka, nakład do jakiego mają zostać zainsertowane ulotki, - data emisji.
  2. Zamówienie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, Zleceniodawca zobowiązany jest dostarczyć Zleceniobiorcy w terminie 10 dni przed emisją insertu.
  3. Wszelkie formalne braki i uchybienia w zamówieniu oraz niedotrzymanie terminów dostarczenia zamówienia, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, zwalniają Zleceniobiorcę z obowiązku jego realizacji oraz ewentualnej odpowiedzialności, jaka mogłaby powstać z tego tytułu.
  4. Integralną częścią zamówienia jest ulotka bądź broszura, o której mowa w § 2.
§ 2
  1. Zleceniodawca zobowiązany jest dostarczyć ulotkę bądź broszurę pod wskazany przez Zleceniobiorcę adres firmy, która zajmuje się insertowaniem, najpóźniej 6 dni przed emisją insertu, na własny koszt i ryzyko.
  2. Niedostarczenie ulotki bądź broszury pod wskazany przez Zleceniobiorcę adres firmy, jak również niedotrzymanie przez Zleceniodawcę terminów, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, skutkuje nie zamieszczeniem materiału reklamowego z jednoczesnym obciążeniem Zleceniodawcy pełnymi kosztami zamówienia insertowania, o ile Zleceniodawca nie zrezygnuje z zamówienia w trybie określonym w § 3.
  3. W przypadku insertów zawierających teksty lub fotografie autorstwa osób trzecich, Zleceniodawca składa oświadczenie o przysługujących mu autorskich prawach majątkowych do tych materiałów i że zobowiązuje się do pokrycia w pełnej wysokości ewentualnej szkody, którą Zleceniobiorca miałby ponieść w rezultacie ich publikacji.
  4. Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo akceptacji insertów przed realizacją zamówienia.
  5. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za jakość techniczną emitowanych insertów.
  6. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia mechaniczne insertów, powstałe w trakcie transportu oraz kolportowania magazynu.
§ 3
  1. Rezygnacja z zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2, wymaga zachowania formy pisemnej po rygorem nieważności.
  2. Rezygnacja z zamówienia nie powoduje konsekwencji finansowych po stronie Zleceniodawcy, jeżeli zostanie dostarczona Zleceniobiorcy nie później niż w terminie 6 dni przed emisją insertu.
  3. Rezygnacja z zamówienia otrzymana przez Zleceniobiorcę po terminie określonym w ust. 2 niniejszego paragrafu, powoduje obciążenie Zleceniodawcy należnością w wysokości 100% wartości insertowania.
  4. Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo do nie umieszczania w magazynie insertów sprzecznych z prawem i zasadami współżycia społecznego.
  5. Zleceniobiorca zastrzega sobie prawo odmowy, przyjęcia do publikacji lub odmowy dalszej publikacji insertów bez podania przyczyny.
pobierz: Cennik_Magazynu_2016.02.15_2.pdf