Deklaracja dostępności
2017.03.09 - Koncert kwartetu smyczkowego Obsession
Kozienicki Dom Kultury im. B. Klimczuka, z okazji „Dnia Kobiet”, zaprasza na koncert kwartetu smyczkowego Obsession z programem muzyczno-kabaretowym stanowiącym podróż przez świat dźwięków pt. „Klasyka inaczej”, który odbędzie się w dniu 9 marca 2017r. (czwartek) o godz. 18.00 w sali koncertowo-kinowej Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach (ul. Warszawska 29). Zapraszamy, nie tylko kobiety, na jedyne w swoim rodzaju połączenie muzyki, kobiecości i dowcipu. Niekonwencjonalne show kwartetu smyczkowego oparte na najsłynniejszych tematach muzyki klasycznej i rozrywkowej. Dowcipna konferansjerka, zaskakujące gagi muzyczne z wykorzystaniem elementów wokalnych oraz tanecznych. Godzina wytrawnego humoru w towarzystwie kobiet nie bojących się żartować z Beethovena, Chopina, a nawet z samych siebie…
    Bilety w cenie 38 zł do nabycia w kasach Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach (ul. Warszawska 29). UWAGA: Kobiety oglądają taniej! - bilety w cenie 28 zł.
      Bilety w sprzedaży od 23 lutego 2017r. od godz. 9.00.
    Szczegółowe informacje w Punkcie Informacji Centrum Kulturalno-Artystycznego w Kozienicach (ul. Warszawska 29), pod nr tel. 48 611 07 50, e-mail pit@dkkozienice.pl. Serdecznie zapraszamy !!!

Kwartet OBSESSION Absolwentki Uniwersytetu Muzycznego im. F. Chopina w Warszawie: Kamila Szalińska-Bałwas, Agnieszka Kłosiewicz, Aleksandra Świdzińska, Małgorzata Krzyżanowicz. Cztery instrumentalistki, które poprzez swoje obsesyjne obserwacje rzeczywistości obnażają zasady rządzące światem... a w każdym razie zapewniają niezapomnianą rozrywkę, obok której nie da się przejść obojętnie. Ukończenie Akademii Muzycznej w Warszawie było zaledwie początkiem ich artystycznych poszukiwań. Najpierw poszukiwały w gabinetach zbiorów muzycznych Bibliotheque Nationale de France, następnie w muzykaliach z księgozbioru Maxa Gruebnaua w Bibliotece Gdańskiej PAN, w międzyczasie również w rozlicznych traktatach muzycznych Johannesa Ciconii, Vincenzo Manfrediniego oraz Theodora Adorno. Przy okazji postanowiły też poszukać nowych szpilek z czerwoną podeszwą, albowiem te bardzo dobrze prezentują się na scenie. A kiedy skompletowały wreszcie wszystkie materiały niezbędne do stworzenia wiekopomnego dzieła pozostało już tylko spędzić 4279 godzin i 24 minuty na ćwiczeniu gam, pasaży oraz w szczególności tryli w rejestrze sopranowym, na wypracowaniu wspólnej intonacji, artykulacji, jednolitej barwy dźwięku, a przede wszystkim właściwych proporcji dynamicznych i program w zasadzie był gotowy. A program ten to muzyczno-kabaretowa podróż przez świat dźwięków, które niezależnie od preferencji otaczają nas wszystkich. Od tych najbardziej wyrafinowanych rodem z madrygałów Gesualda da Venosy, po te mniej wyrafinowane, zasłyszane przez ścianę u Pani Jadwigi spod piątki.